Liity jäseneksi

Yhdistykseen voi liittyä anomuksesta gerontologisesta tai geriatrisesta tutkimustyöstä kiinnostunut Suomen kansalainen. Jäsenanomus tulee jättää alla olevan painikkeen kautta ja sen hyväksyy yhdistyksen hallitus.

Jäsenmaksut

• Opiskelijajäsenille (perustutkinto) myönnetty alennettu vuosimaksu on 25 euroa.
  • Varsinaisen jäsenen vuosimaksu on 45 euroa.

Jäsenedut

• Maksuton osallistuminen yhdistyksen vuosikokoussymposiumiin.
  • Gerontologia-lehti
  • Alan tutkimustoiminnan edistämiseksi myönnettävät apurahat, esim. tulosten julkaisuun liittyvät kongressikulut.
  • Yhdistys julkaisee jäsenkirjettä.

HUOM! Membook-jäsenrekisterimme kautta voit halutessasi seurata milloin hakemuksesi hyväksytään ja tarvittaessa muokata jäsentietojasi, joten suosittelemme valitsemaan ja syöttämään salasanan jäsenanomusta jättäessäsi. Ilmoitamme päätöksestä henkilökohtaisesti vain siinä tapauksessa, jos jäsenanomustasi ei voida hyväksyä.